Як проводиться замовлення по передоплаті?
1. Ми висилаємо Вам реквізити.
2. Ви вносите передоплату 50грн.
3. Отримуєте товар і сплачуєте залишок від повної суми + вартість послуг транспортної компанії (доставка + комісія за переказ коштів).
Чи можна повернути передоплату?
Так – якщо Ви скасували замовлення до відправки.
Ні – якщо замовлення було вже відправлено (тому що в цьому випадку передоплата частково покриває витрати на доставку).
Чи оригінальна у Вас продукція?
Так. Ми націлені на якість і тому співпрацюємо тільки з офіційними представниками торгових марок.
На кожному товарі збережені оригінальні етикетки ( батч коди, штрих-коди та ін.)
Чому при замовленні на 550грн, після внесення передоплати 50грн, на пошті до сплати 573грн.?
Все дуже просто!
Наведемо приклад з Новою Поштою.
Замовлення на 550грн, Ви внесли передоплату 50грн, залишок до сплати – 500грн.
Отже:
1. Залишок від суми замовлення-500 грн.
2.30грн комісія за наложений платіж: 20грн + 10грн (2% від суми переказу).
3. Наприклад вага товару 0.5кг – 40грн (за доставку) + 3грн (оціночна вартість, 0.5% від суми). Виходить сума – 73грн. Це вартість послуг пошти, які ми НЕ отримуємо. Дізнатися більш детальну інформацію про вартість поштових послуг Ви можете на офіційних сайтах перевізників.
Якщо у Вас залишились питання стосовно доставки або оплати-будь ласка, напишіть нам😉
Найулюбленіше наше питання)) А ви не шахраї?
Ні!)
Наш інтернет магазин офіційно зареєстрований та сплачує податки.
Ми не ставимо собі за мету заробити нечесним шляхом! Наврядчи шахрай став би морочитися з розробкою сайту, заповненням контенту, придбанням товару заради того, щоб отримати 50грн.! Також Ви завжди можете звернутися за консультацією по телефону або отримати живі фото товару,що Вас зацікавив у будь-який месенджер (Viber, Telegram, WhatsApp) і переконатися в тому, що товар дійсно є в наявності.